Regionaal Makelaars Collectief

Plaats: Den Haag

Website:

Telefoonnummer: 088‑4303020

14 2

Beoordelingen voor Regionaal Makelaars Collectief

Deze makelaar beoordelen
Van Uffelen
Taxatie in Prinsenhof, Pijnacker
14 mei 2021
Anoniem
Taxatie in Monster
4 mei 2021
Anoniem
Taxatie in Den Haag
3 mei 2021
Anoniem
Taxatie in Wateringen
13 april 2021
Anoniem
Taxatie in Voorburg
12 april 2021
Viola
Taxatie in Bomenbuurt, Den Haag
7 april 2021

Was niet heel vriendelijk aan de telefoon en wilde niet meedenken over bepaalde punten. Uiteindelijk een lokale makelaar-taxateur the taxatie laten doen.


Reactie door Regionaal Makelaars Collectief

Wij vinden het heel spijtig dat wij u niet hebben kunnen helpen. Zonder details van uw specifieke situatie prijs te geven kunnen wij helaas geen volwaardige reactie op uw grieven geven maar wij merken wel op dat u ons nu beoordeelt op het feit dat wij geen diensten kunnen leveren indien u geen stukken aan kunt leveren die als verplichte bijlagen bij het rapport op dienen te worden genomen. Het is in ieder geval fijn om te lezen dat u alsnog kon worden geholpen door een andere taxateur.
Anoniem
Taxatie in Delft
7 april 2021
Anoniem
Taxatie in Den Haag
2 april 2021
Wannet
Taxatie in Naaldwijkseweg, 's-Gravenzande
24 maart 2021
Ton
Taxatie in Faunalaan, Pijnacker
22 maart 2021
Anoniem
Taxatie in Naaldwijk
22 maart 2021
Anoniem
Taxatie in Rijswijk
16 februari 2021
Anoniem
Taxatie in Den Haag
15 februari 2021
Anoniem
Taxatie in Den Haag
4 februari 2021
Verheijen
Taxatie in Dukaatstraat, Delfgauw
25 januari 2021
Doming
Taxatie in Goeverneurlaan, Den Haag
9 december 2020

Zaten vol, gaven beiden aan pas na 2 tot 3 weken een rapport gereed te kunnen hebben. Uiteindelijk heb ik een andere taxateur (50 euro) op vrijdag gesproken, op maandag is hij langs gekomen en op dinsdag had ik mijn taxatierapport gevalideerd in huis). Dus je moet hier iets meer geduld hebben, en dat had ik deze keer niet.


Reactie door Regionaal Makelaars Collectief

Bedankt voor uw reactie. Ik vind het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. U heeft ons nu helaas alleen beoordeeld op het feit dat wij niet beschikbaar waren en niet op de dienst die wij leveren. Helaas waren wij inderdaad volgepland en wij hebben dit direct nadrukkelijk aangegeven, u had immers een spoedopdracht. In ieder geval fijn om te lezen dat u alsnog uit bent gekomen. Dat is voor ons het belangrijkst!
Volgende beoordelingen worden geladen...
Deze makelaar beoordelen
88% van de 16 klanten is tevreden over deze makelaar.